برد هوشمند کوچک کننده بینی آیدان طراحی ناخن cccam server آموزش آرایشگری زنانه آموزش آرایش مردانه آموزش نقاشی آموزش بستن شال و روسری آموزش بافت مو آموزش فوتبال آموزش والیبال آموزش دفاع شخصی آموزش بدنسازی آموزش ایروبیک آموزش نصب دوربین مدار بسته فانی بافت مونو پاد عطر و ادکلن عطر ادکلن خرید عطر خرید ادکلن تور لحظه آخری پارتیشن اداری پارتیشن مبلمان راحتی سرویس خواب عینک آفتابی خرید عینک آفتابی خرید گن لاغری گن لاغری مردانه گن لاغری زنانه گن لاغری پاور بانک خرید پاور بانک کابینت

وبلاگ شخصی مجید زندی

اخبار شرکت ها

فانی بافت

فانی بافت

سرگرمی بی نظیر برای شما

فانی بافت تشکیل شده از تعدادی کش رنگی و یک شابلون و یک میله بافتنی که توسط آن شما می توانید انواع بافتنی ها را به سلیقه خود بافته و از آن لذت ببرید.استفاده از فانی بافت بسیار راحت بوده و همه افراد و در هر گروه سنی می توانند به آسانی از آن استفاده کنند و کار با آن را یاد بگیرند.
استفاده از فانی بافت هیچ محدودیتی ندارد و شما می توانید انواع طرح های خود را توسط آن ایجاد کنید و از رنگ بندی زیبای آن لذت ببرید.استفاده از خلاقیت در فانی بافت بسیار مهم بوده و شما می توانید انواع وسیله های زینتی را در رنگ بندی های مختلف ایجاد کنید و از آن استفاده کنید و یا به دیگران هدیه دهید.

فانی بافت
استفاده از بافتنی فانی بافت بسیار لذت بخش بوده و علاوه بر سرگرمی و جذابیت ذوق و خلاقیت شما را به چالش می کشد و می توانید انواع دست بند پابند گردنبند تل و … را با استفاده از ذهن خلاق خود ببافید و لذت ببرید.
فانی بافت متشکل از ۶۰۰ قطعه در ۱۴ رنگ و یک پایه بافت مخصوص که دارای پایه های بسیار بوده و بوسیله یک میل بافتنی شما می توانید هر چه می خواهید با سلیقه خود ببافید.

فانی بافتفانی بافت

اما در مورد روش خرید فانی بافت می توانید از فروشگاه البرز خرید به یکی از روش های زیر عمل نمایید :

۱. بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک نمایید و همین الان خرید خود را تکمیل کنید.
۲. می توانید ادرس پستی و نام محصول و نام گیرنده محصول و کد پستی را به شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک کنید.
۳. می توانید به صورت تلفنی به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

چگونه وجه کالا را باید بپردازم ؟
کاری نداره شما اول خرید کنید و محصول را دریافت نمایید و بعد از اینکه از رسیدن محصول مطمئن شدید می توانید وجه کالا را به مامور پست دهید . با این روش بدون هیچگونه دغدغه ای می توانید هر خرید که خواستید از فروشگاه البرز خرید انجام دهید.
چه مدت طول می کشد تا کالای خریدای شده به دست من برسد ؟

چون به صورت پستی محصول شما برایتان ارسال می گردد معمولا بین ۲ روز تا نهایتا ۵ روز زمان خواهد برد تا کالای مورد نظرتان به ادرس شما ارسال شود.
گارانتی بازگشت پول

شما با خیال راحتی می توانید از فروشگاه البرزخرید اقدام به تهیه محصولات مورد نظر خود نمایید . ما تمامی محصولات خود را گارانتی کرده ایم و در صورتیکه هر گونه مشکلی در ان دیده شد ما آنرا برایتان به صورت رایگان تعویض خواهیم کرد.
اگر به فکر خرید دست بند های زیبا و جدید هستید ولی از طرح های تکراری خسته شده اید توسط این محصول این امکان را خواهید داشت که پابند ، انگشتر ، گوشواره ، انواع دستبند و سر کلیدی و… را با یک رنگ بندی استثنایی و طرح دلخواه خودتان ایجاد کنید.برای کار کردن با این محصول نیاز به مهارت زیادی نداریو تنها کافی است دفترچه راهنمای آن را مطالعه کرده و پس از اقدام به ایجاد اولین طرح خود بکنید.پس از آن خواهید دید که چقدر راحت می تانید انواع محصولات زینتی را با ابتکار عمل و خلاقیت بالایی تولید کنید.
خصوصیات جالب این محصول آن را به عنوان یک سرگرمی بسیار زیبا تبدیل کرده است.تا جایی که فانی بافت توانسته عنوان پر فروش ترین محصول سرگرمی در سراسر دنیا را از آن خود کند.
این محصول نه تنها یک وسیله کاربردی به حساب می آید بلکه به عنوان یک بازی فکری جالب برای کودکان و همچنین یک سرگرمی جذاب برای نوجوانان به شمار بیاید.
آموزش کار با فانی بافت
۱-همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این محصول دارای یک پایه بافت مخصوص دارای پایه های فراوانی می باشد که برای قرار دادن کش ها در پایه باید از آن استفاده کنید.

فانی بافتفانی بافتفانی بافت
۲-پس از قرار دادن کش ها روی پایه مطابق تصویر می توانید طبق راهنمای قرار داده شده در داخل مصول اقدام به بافتن طرح مورد نظر خود کنید.

فانی بافت

برای داشتن این محصول فوق العاده همین الان اقدام به خرید فانی بافت از فروشگاه اینترنتی البرز خرید نمایید و این محصول فوق العاده را درب منزل خود تحویل بگیرید و پس از دریافت آن هزینه را به مامور پست بپردازید.

انواع فانی بافت

انواع مختلفی از محصول فانی بافت در بازار وجود دارد که ما در فروشگاه اینترنتی منو تو خرید به ارائه نوع اصلی و اورجبنال و دارای ضمانت تعویض را به شما مشتریان گرامی ارائه نموده ایم تا بتوانید محصولی با کیفیت را بصورت مستقیم خریداری نمایید و از بابت هزینه ای که می کنید خیالتان راحت باشد.
فانی بافت با قابلیت کاربردی و سر گرم کننده ای که دارد شما را مجذوب خود خواهد کرد و شما می توانید خلاقیت خود را شکوفا نموده و هر گونه زیور آلات و وسایل تزئینی دیگر را خودتان طبق سلیقه شخصی خودتان و به راحت ترین روش ممکن درست کنید.
کافی است تنها یک بار پس از مطالعه دقیق راهنمای کار با محصول اقدام به ساخت اولین دستبند یا پا بند و … نمایید و بعد از آن متوجه خواهید شد که کار با این محصول تا چه حد راحت می باشد و می تواند بسیار سرگرم کننده و جالب باشد.توسط فانی بافت می توانید انواع جاکلیدی و عروسک گوشواره و هر چه که دلتان بخواهد را طبق سلیقه خود تولید کنید و استفاده نمایید.
به کمک شابلون موجود در بسته بندی این محصول و آموزش های تصویری داخل آن شما می توانید هر مدل دست بند و سایر زیور آلات را خودتان ببافید.مدل های دستبند بافته شده توسط فانی بافت جز پر طرفدارترین مدل ها در خانم ها بوده و سلایق گوناگون را مورد توجه قرار می دهد.

فانی بافت
ما در فروشگاه اینترنتی البرز خرید اقدام به حذف واسطه ها نموده و محصولاتی در خور و با کیفیت را با بهترین قیمت و در درب منزل تحویل مشتریان می نماییم تا خیالشان از بابت هزینه ای که می کنند راحت باشد و هم محصولی با کیفیت را تهیه کنند.
جهت سفارس فانی بافت از فروشگاه اینترنتی منو تو خرید می توانید به یکی از روش های زیر اقدام نمایید.
۱- با کلیک روی گزینه خرید پستی محصول و تکمیل مشخصات پستی و ثبت سفارش
۲- با پیامک کردن و ارسال مشخصات پستی خود از قبیل آدرس + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده محصول به شماره تلفن
۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴٫
با تماس تلفنی با شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و ثبت سفارش خود بصورت تلفنی

فانی بافت یک وسیله بسیار کارامد و مفید و سرگرم کننده برای همه ی افراد است.به کمک این وسیله بافت شما قادرید تا انواع دستبند و انگشتر و گردنبند و سایر وسایل زینتی را در رنگ بندی متنوع و با توجه به سلیقه خودتان ببافید.این محصول به علت سهولت کار و جذابیت عالی که دارد بسیار پر طرفدار می باشد.

خصوصیات فانی بافت فروشگاه اینترنتی البرز خرید

این محصول دارای یک پایه بافت می باشد که توسط آن به راحتی می توانید انواع مدل ها را ایجاد کنید.همچنین دارای ۴۰۰ عدد کش مخصوص و در تمامی رنگها بوده که با توجه به سلیقه خودتان می توانید اشیا بافته شده را رنگ بندی و تزئیین کنید.

شما پس از مدت کوتاهی کار با فانی بافت می توانید بسیاری از مدل های بافتنی دیگر را ایجاد کنید و آن را به اطرافیان خود هدیه دهید.کار با فانی بافت بسیار لذت بخش است و همه در هر سنی می توانند از این وسیله استفاده نمایند.

در صورتی که شما علاقمند به خرید دستبند های جدید و با طرح ها و رنگ بندی متفاوت هستید با استفاده از این محصول قادرید هر آنچه که نیاز دارید را خودتان خلق کنید.

انواع دستبند ، پابند ، گردنبند و انگشتر و …

فانی بافت چیست؟
فانی بافت از تعداد زیادی کش رنگی و یک قلاب بافت بهمراه قاب اتصال تشکیل شده است که شما توسط آن و با ذهن خلاق خود هر گونه زیورآلات و وسایل تزئینی را می توانید بسازید.بافت دستبند هاي كشي رنگي و متنوع در طرح هاي مختلف فقط با فاني بافت و بدون نياز به آشنايي خاص در مورد بافت دستبند.
تنها كافيست مطابق راهنمای استفاده محصول ، كش های آن را درون شابلون قرار دهید و مطابق دستور العمل ، انواع زیور آلات زيباي كشي را براي خود درست كنيد.

پس از یادگیری نحوه قرار دادن کش ها در شابلون فاني بافت ،میتوانید خودتان طرح ها و الگو های جدیدی را خلق کنید.

[ بازدید : 503 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 8 اسفند 1394 ] [ 10:42 ] [ مجید ]

[ ]

پاور بانک چیست ؟

پاور بانک چیست ؟

این روزها اگر سری به بازار موبایل زده باشید و یا گشت و گذار ساده ای در اینترنت داشته باشید حتما با تبلیغات مختلفی در مورد محصولی با نام پاور بانک روبرو خواهید شد.در این بخش می خواهیم اطلاعات کامل و جامعی در این مورد در اختیار شما علاقه مندان قرار دهیم و همچنین در آخر امکان خرید اینترنتی این محصول پر کاربرد را نیز برایتان در فروشگاه سامان خرید فراهم نموده ایم.پس اگر می خواهید بدانید که واقعا پاور بانک چیست حتما اداماه مقاله زیر را با دقت مطالعه نمایید.
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در لحظات حساس و زمانیکه واقعا دسترسی به هیچگونه پریز برقی ندارید ناگهان شارژ موبایلتان تمام شده و ممکن است کلیه کار های روزانه شما را دچار اختلال کند.برای رفع این مشکل دستگاهی را روانه بازار کرده اند که به نوعی ذخیره کننده انرژی بوده و می توان نام باتری همراه را نیز بروی آن قرار داد.بله پاور بانک یا همان باتری همراه دستگاهی است که توانایی ذخیره انرژی الکتریکی را داشته و می تواند در مواقع حساس به کمک شما بیاید و مانع از خاموشی گوشی های تلفن و تبلیت هایتان شود.با توجه به کاربردی بودن این محصول در همان ابتدای وردودش به بازارهای ایران شاهد استقبال بی نظیری از سوی مشتریان بودیم .اما شاید برایتان عجیب باشد که این محصول چرا در هر فروشگاه با یک قیمت خاصی در حال عرضه است.

پاور بانک

قیمت پاور بانک می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. جدا از برند سازنده این محصول و همچنین انصاف فروشنده باید عوامل مهم دیگری را در تایین قیمت نهایی آن دخیل دانست , از جمله مشخصات فنی دستگاه و میزان توانایی آن در ذخیره انرژی یکی از مهمترین فاکتورهای قیمت گذاری این دستگاه محسوب می شود.. مدت زمان گاراناتی نیز می تواند عامل بعدی در تایین قیمت دستگاه فوق باشد.
شما عزیزان همین الان می توانید براحتی و بدون هیچ گونه دردسری و تنها با چند کلیک ساده نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید. کافیست تا به یکی از روش های زیر عمل کنید :

۱-می توانید بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک و به صورت انلاین در هر کجای کشور که هستید سفارش خود را ثبت کنید.
۲-می توانید مشخصات خود از قببیل : آدرس +کد پستی +نام محصول +نام گیرنده را به شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰پیامک کنید.
۳-می توانید به صورت تلفنی تماس گرفت و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.کافیست تا باش ماره تلفن های بالا که عنوان کردیم تماس حاصل فرمایید.

پاور بانک
شاید همیشه این شوال در ذهن همه باشد که چرا با وجود پیشرفت روز افزون تکنولوژی هنوز فکری اساسی برای باتری های دستگاه های الکترونیک نشده است و همچنان مشکل کمبود باتری و خاموشی دستگاه یکی از مهمترین دغدغه های استفاده از این تجهیزات پیشرفته است.اگر هنوز این تصور ار دارید باید بگوییم که کمی در اشتباه هستید چرا که در این زمینه محققین توانسته اند به دستاوردهای بسیار جالبی برسند و هر روز صنعت توللید باتری با حجم و اندازه کوچک تر اما توان ذخیره انرژی بیشتر در حال توسعه و پیشرفت است.اما شاید مشکل اساسی این باشد که در نقطه مقابل این صنعت و این پیشرفت باید قبول کرد که سرعت پیشرفت ساخت صفحات نمایش بزرگ و با کیفیت و همچنین تراشه های قوی تر بسیار بیشتر از صنعت ساخت باتری بوده و به همین سبب شاید همیشه احساس می کنیم که هنوز فکری اساسی برای مشکل زود دشارژ شدن باتری ها نشده است.

از طرفی باید اذعان داشت که هر روز استفاده ما از انواع گجت ها در حال افزایش است و همین امر موجب شده تا نیاز بیشتری به مصرف انرژی داشته باشیم و در نهایت با مشکل زود خالی شدن باتری نیز روبرو شده ایم.شما باید در هنگام خرید پاور بانک حتما به چند فاکتور مهم توجه نمایید. قبل از اینکه بخواهید این دستگاه را بخرید حتما به میزان ذخیره انرژی که دستگاه فوق می تواند برایتان داشته باشد توجه نمایید و ببینید آیا با نیازهای شما منطبق است یا خیر.

پاور بانک

تا قبل از این معمولا افرادی که خیلی سریع شارژ گوشیشان تمام میشد از یک باتری ذخیره برای ادامه کار استفاده می کردند که این خود مشکلاتی و محدودیت هایی را برای انها در میان داشت.از جمله اینکه تعویض مداوم باتری قطعا به دستگاه مورد نظر بعد از مدتی آسیب میرساند. دوم اینکه راه حل فوق دارای زحمت بوده و مستلزم خاموش کردن دستگاه و باز کردن جلد پشت ان بوده که این کار خود زمان بر می باشد و سوم اینکه شاید برخی از گجت ها اصلا باتریشان قابل تعویض نباشد که اگر اینگونه باشد شما با مشکل بزرگی روبرو هستید.اما با آمدن پاور بانک به بازار دیگر نیازی به این کار نیست و شما می توانید همیشه و همه جا انرا حمل کرده و در مواقع ضروری از ان برای سایر گجت هایی که در اختیار دارید مورد استفاده قرار دهید.

پاور بانک
اینجاست که می بینم به چه علت این روزها فروش پاور بانک تا این حد افزایش یافته و مورد استقبال اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است. یک منبع انرژی بسیار با رازش که تا چندین مرتبه توانایی شارژ گجت های شما از جمله انواع گوشی و تبلت را دارا می باشد و با توجه به ظاهر بسیار شیک و اندازه کوچکش براحتی در همه جا و همه وقت قابل حمل و استفاده است.پاور بانک ها با توجه به ظرفیت ذخیره انؤزی که دارند می توانند برای مقاصد مختلفی به کار گرفته شوند.

[ بازدید : 322 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 27 مهر 1394 ] [ 20:11 ] [ مجید ]

[ ]

تعداد دفعات نصب مرورگر کروم روی ابزارهای اندرویدی از مرز ۱ میلیارد بار گذشت

فروشگاه نرم افزاری گوگل در طی سالها بطور دائم گسترده تر شده و اکنون بیش از یک میلیون اپلیکیشن در دسته های مختلف و برای رفع هر نوع نیازی روی آن وجود دارد که روز به روز نیز به تعداد آنها افزوده می شود. اما برخی اپلیکیشن ها نیز وجود دارند که تقریبا همه کاربران به آنها احتیاج دارند و این همان نرم افزارهایی هستند که آمارهای تعداد دانلود و نصب را دائما جابجا می کنند.

البته با در نظر گرفتن تمام این موارد بازهم رسیدن به آماری مثل یک میلیارد نصب برای هر اپلیکیشنی موفقیت بزرگی به شمار خواهد رفت، حتی اگر به دست بزرگترین و مشهورترین کمپانی ها ساخته شده باشند.

[ بازدید : 251 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 16 تير 1394 ] [ 0:34 ] [ مجید ]

[ ]

تعداد دفعات نصب مرورگر کروم روی ابزارهای اندرویدی از مرز ۱ میلیارد بار گذشت

فروشگاه نرم افزاری گوگل در طی سالها بطور دائم گسترده تر شده و اکنون بیش از یک میلیون اپلیکیشن در دسته های مختلف و برای رفع هر نوع نیازی روی آن وجود دارد که روز به روز نیز به تعداد آنها افزوده می شود. اما برخی اپلیکیشن ها نیز وجود دارند که تقریبا همه کاربران به آنها احتیاج دارند و این همان نرم افزارهایی هستند که آمارهای تعداد دانلود و نصب را دائما جابجا می کنند.

البته با در نظر گرفتن تمام این موارد بازهم رسیدن به آماری مثل یک میلیارد نصب برای هر اپلیکیشنی موفقیت بزرگی به شمار خواهد رفت، حتی اگر به دست بزرگترین و مشهورترین کمپانی ها ساخته شده باشند.

[ بازدید : 284 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 16 تير 1394 ] [ 0:32 ] [ مجید ]

[ ]

281119 نامه بابک زنجانی از زندان

بابک زنجانی که مدتی مالک باشگاه راه‌آهن بود با ارسال «استغاثیه»ای خواستار رسیدگی به وضعیت این باشگاه شد.

تصویر متن نامه زنجانی در زیر آمده است:


[ بازدید : 290 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 16 تير 1394 ] [ 0:30 ] [ مجید ]

[ ]

ایسوس و رونمایی از گوشی جدید Pegasus 2 Plus در چین

ایسوس و رونمایی از گوشی جدید Pegasus 2 Plus در چین

۰

کمپانی تایوانی ایسوس با معرفی Zen Phone 2 در نمایشگاه CES امسال به همه ثابت کرد که در بازار گوشی های هوشمند هم مانند بازار کامپیوتر حرفی برای گفتن دارد.این کمپانی امروز طی مراسمی در چین از عضو جدید خانواد گوشی های سری پگاسوس خود با نام Pegasus 2 Plus و شماره مدل X550 رونمایی کرد.

مشخصات کلی گوشی موبایل ایسوس Pegasus 2 Plus :

– نمایشگر ۵.۵ اینچی با وضوح FullHD
– چیپست ۸ هسته ای و ۶۴ بیتی Snapdragon 615 کوالکام
– ۳ گیگابایت حافظه رم
– دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی
– دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی
– پشتیبانی از دو سیم کارت

همانطور که در مشخصات بالا مشاهده می کنید ، پگاسوس ۲ پلاس مجهز به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.قبل تپنده این گوشی را چیپست ۶۴ بیتی و هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵ کوالکام تشکیل داده و از سه گیگابایت حافظه ی رم در کنار ۱۶ الی ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره می برد.

در بخش دوربین هم این گوشی دو سیم کارته به یک دوربین۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشت و یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.انرژی مورد نیاز این دستگاه را هم یک باتری ۳۰۳۰ میلی آمپر ساعتی تامین خواهد کرد.

Pegasus 2 Plus که قرار است جانشین مدل قبلی خود یعنی X002 شود ، با اندروید ۵.۱.۱ و رابط کاربری Zen UI در دو رنگ طلایی و سفید به بازار عرضه خواهد شد.از قیمت ، زمان عرضه و بازارهای فروش این گوشی فعلا اطلاعاتی منتشر نشده است.


برچسب ها: گوشی موبایل ایسوس ,

[ بازدید : 296 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 16 تير 1394 ] [ 0:25 ] [ مجید ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]